
+
10 זאכן איר דאַרפֿן צו טאָן ווען געטינג סטאַרטעד אויף ינסטאַגראַם איר ווע געהערט אַלע די סיבות וואָס ינסטאַגראַם איז אַ גרויס געצייַג פֿאַר קליין ביזנעסער. אפֿשר איר ווע אַפֿילו געחתמעט אַרויף פֿאַר ינסטאַגראַם פֿאַר פּערזענלעך נוצן. אבער טאָן איר וויסן וואָס עס נעמט צו שטעלן אַרויף אַ ינסטאַגראַם פֿאַר דיין ביזנעס? 1. אָפּלאָדירן די אַפּ ינסטאַגראַם איז אַנדערש פון אנדערע געזעלשאַפטלעך נעטוואָרקס אין אַז עס איז בפֿרט אַ רירעוודיק פּלאַטפאָרמע. אַמאָל דיין חשבון איז שטעלן אַרויף, איר וועט האָבן אַ חשבון אַז קענען זיין וויוד אויף דעסקטאַפּ, אָבער די מערהייַט פון אייער טעטיקייט וועט נעמען אָרט ין די רירעוודיק אַפּ. 2. טשאָאָסע אַ רעקאַגנייזאַבאַל נאמען איר קענען צייכן אַרויף פֿאַר ינסטאַגראַם מיט אַן email אַדרעס אָדער אַ פּערזענלעך Facebook חשבון. אַמאָל איר צייכן אַרויף, איר וועט ווערן געבעטן צו קלייַבן אַ נאמען. דיין נאמען וועט אַרויסווייַזן פּובליקלי, און וועט זיין וואָס מען זען ווען זיי געפֿינען איר אויף ינסטאַגראַם. מאַכן זיכער די נאמען איר קלייַבן איז רעקאַגנייזאַבאַל, און איז ווי נאָענט צו דיין געשעפט אָדער אָרגאַניזירונג ס נאָמען ווי מעגלעך. ווען סיינינג אַרויף, ינסטאַגראַם וועט אויך פרעגן פֿאַר דיין פול נאָמען. דאָ, איר קענען שטעלן דיין פול געשעפט נאָמען וואָס וועט מאַכן עס גרינגער פֿאַר מענטשן צו געפֿינען איר דורך ינסטאַגראַם ס זוכן פֿונקציע. 3. אַפּדייט דיין פּראָפיל ינסטאַגראַם לעץ איר פּלאָמבירן אויס אַ 150 כאַראַקטער ביאָ וועגן אייער געשעפט. צוליב די טעקסט-לימיטיישאַנז, איר וועט וועלן צו זיין קלאָר און קאַנסייס וועגן וואס איר ביסט און וואָס איר פאָרשלאָגן. אויב איר דינען אַ היגע קונה באַזע, איר וועט אויך ווילן צו לייגן דיין אָרט. קעסיידערדיק קאָנטאַקט ניצט די ביאָ צו טיילן אונדזער מיסיע, און לאָזן מענטשן וויסן וואָס טייפּס פון ען מיר טיילן פון אונדזער ינסטאַגראַם חשבון: איר קענען אויך לייגן דיין געשעפט ס וועבזייַטל, וואָס ניצערס וועלן קענען צו גיט צו באַזוכן רעכט פון זייער רירעוודיק מיטל. 4. לייגן אַ רעקאַגנייזאַבאַל Profile picture די גאנץ ינסטאַגראַם Photo וועט זיין 160 × 160 בילדצעלן. אבער וואָס ס מערסט וויכטיק איז אַז די Photo איר קלייַבן איז רעקאַגנייזאַבאַל צו מענטשן וואס וויסן אייער געשעפט. אין רובֿ קאַסעס, דער בעסטער ברירה וועט זיין דיין געשעפט ס לאָגאָ. דיין פּראָפיל Photo קענען נאָר זיין ופּדאַטעד אויף אַ רירעוודיק מיטל. אויב איר טאָן ניט האָבן אייער לאָגאָ ווערן צו דיין Smartphone אָדער טאַבלעט, ינסטאַגראַם האט די אָפּציע אַרייַנפיר עס פון Facebook אָדער טוויטטער. איר קענען אויך נעמען אַ נייע Photo מיט ינסטאַגראַם. 5. באַקומען שטעלן אַרויף פֿאַר געזעלשאַפטלעך ייַנטיילונג אויב איר אויסדערוויילט צו אַרייַנפיר דיין Profile photo פון Facebook אָדער טוויטטער, איר ניטאָ איינער שריט פאָרויס. אבער אויב איר האָבן ניט נאָך, איר זאָל נעמען טריט צו ויסשטימען דיין ינסטאַגראַם חשבון מיט דיין אנדערע געזעלשאַפטלעך טשאַנאַלז. אויף די רירעוודיק אַפּ, גיט די גאַנג בילדל אין די שפּיץ רעכט ווינקל און קלייַבן שער סעטטינגס. אַמאָל איר ויסשטימען מיט Facebook, איר וועט האָבן די אָפּציע צו טיילן ינסטאַגראַם ען אויף אייער פּערזענלעך טיימליין, אָדער אויף אַ בלאַט אַז איר פירן. 6. פּאָסטן דיין ערשטער Photo אָוקיי, איצט אַז אייער פּראָפיל איז שטעלן אַרויף, עס ס צייַט צו נעמען דיין ערשטער Photo. דאָ ס אַ שנעל לויפן דורך פון ווי ינסטאַגראַם אַרבעט: ערשטער, דריקט די בלוי בילדל אויף די דנאָ אין די מיטן פון דעם עקראַן. איר קענען אָדער קנאַקן אַ Photo דורך דרינגלעך די קרייַז אין דער מיטן פון דעם עקראַן, אָדער גיט די Photo פאָרויסיקע ווייַזונג אין די דנאָ לינקס צו צופֿעליקער אַ photo of אייער אייגן. באַמערקונג: דעם בילדל אויף די רעכט ענייבאַלז איר צו נעמען אַ ווידעא אַרויף צו 15 סעקונדעס לאַנג. אויב איר 'רע ופּלאָאַדינג אַ Photo, איר וועט האָבן די אָפּציע צו גערעטעניש עס ערשטער. נאָך וואָס, איר וועט האָבן אָפּציעס פֿאַר אַנדערש ענכאַנסמאַנץ. איר קענען קלייַבן פון אַ נומער פון Filters אַז מעגילע אַריבער די דנאָ פון די אַפּ. (טאָפּל צאַפּן די פילטער צו לייגן אַ גרענעץ אָדער יבערבייַטן די שטאַרקייַט פון די פילטער. איר קענען אויך יבערבייַטן די ברייטנאַס אָדער גיט אויף די מוטער ייקאַן צו צוטריט אַ נומער פון אנדערע Photo עדיטינג פֿעיִקייטן. אַמאָל איר ניטאָ צופרידן מיט דיין photo, שלאָגן קומענדיק אין די שפּיץ רעכט פון דעם עקראַן. דאָ, איר וועט קענען צו לייגן אַ קעפּל. איר קענען אויך פאַרבינדן מענטשן און נעמען די אָרט. איידער איר שלאָגן שער, באַטראַכטן שריט # 7. 7. באַשטעטיקן אַרויף דיין אָרט ווען איר גיט, נאָמען דעם אָרט איר וועט זען אַ רשימה פון ביז אַהער געניצט לאָוקיישאַנז אין דיין גענעראַל געגנט. אויב איר האָבן אַ ציגל און מאָרטער אָרט, איר זאלט זען אַז עמעצער האט שוין געהייסן דיין אָרט. אויב דיין קראָם, רעסטאָראַן, אָדער אָפיס האט ניט געווען געהייסן, איר קענען נאָמען עס זיך. נאָך דיין Photo איז Posted, איר וועט זען דעם אָרט נאָמען אין בלוי. ווען איר דריקט אויף אייער אָרט נאָמען, איר וועט קענען צו זען יעדער Photo וואָס האט שוין טאַגד דאָרט. דעם קענען זיין אַ גרויס מיטל פֿאַר געזען וואָס מענטשן ווי און ווילן צו טיילן וועגן אייער געשעפט. 8. דערציילן מענטשן איר ניטאָ אויף ינסטאַגראַם לעוועראַגע אייער יגזיסטינג טשאַנאַלז צו לאָזן מענטשן וויסן אייער געשעפט איז אויף ינסטאַגראַם. איר קענען פּאָסטן וועגן עס אויף דיין פאַרשידענע נעטוואָרקס און לינק צוריק צו דיין חשבון, אָדער טיילן ען גלייַך פון די אַפּ. אויב איר האָבן אַן email רשימה. איר קענען שיקן אויס אַ מעלדן און פרעגן לייענער צו נאָכפאָלגן איר. 9. גיי אנדערע ינסטאַגראַם ס זוכן פֿונקציע מאכט עס גרינג צו געפינען מענטשן און בראַנדז צו נאָכפאָלגן. איר קענען זוכן דורך נאמען, אָדער קלייַבן אַ האַשטאַג אַז קען זיין באַטייַטיק צו אייער געשעפט. לויטן מער מענטשן און ביזנעסער איז אַ גרויס וועג צו מאַכן נייַ קאַנעקשאַנז און קענען אויך צושטעלן ינספּיראַציע פֿאַר דיין ינסטאַגראַם חשבון. 10. באַקומען סאציאלע איר ווע שטעלן אַרויף דיין חשבון, געלערנט די באַסיקס, און געפֿונען די רעכט מענטשן צו נאָכפאָלגן; איצט איר ניטאָ גרייט צו אָנהייבן בנין אַ בייַזייַן פֿאַר דיין ביזנעס אויף ינסטאַגראַם. אַ שליסל קאָמפּאָנענט פון בנין אַ וילעם אויף ינסטאַגראַם איז ענגיידזשינג מיט די מענטשן וואס נאָכפאָלגן איר. ווען עמעצער לייקס אָדער באַמערקונגען אויף דיין photo, איר וועט באַקומען אַ אָנזאָג. איר קענען ריספּאַנד ין די באַמערקונגען פון אַ Photo דורך כולל די "@" סימבאָל, נאכגעגאנגען דורך זייער נאמען. איר וועט אויך באַקומען מעלדונגען ווען עמעצער טאַגס איר אין אַ Photo. איר קענען מיינונג אַלע פון די ען איר ווע שוין טאַגד אין, אויף דיין ינסטאַגראַם פּראָפיל. גרייט צו נעמען דיין געזעלשאַפטלעך מידיאַ צו די ווייַטער מדרגה? האָבן איר שוין סטראַגאַלינג צו באַקומען פאַקטיש געשעפט רעזולטאטן פון דיין געזעלשאַפטלעך מידיאַ השתדלות? אונדזער אויף-פאָדערונג וועבינאַר, פֿון נאָר ניצן סאציאל מידיאַ צו געטינג רעאַל רעזולטאַטן, איז דיזיינד צו פירן איר פון נאָר פּאָוסטינג אויף געזעלשאַפטלעך מידיאַ צו געטינג פאַקטיש געשעפט רעזולטאטן פון אייער השתדלות. דעם אויף-מאָנען טריינינג, כאָוסטיד דורך אונדזער אַוואָרד-ווינינג סאציאל מידיאַ קאָלעקטיוו, וועט געבן איר די געלעגנהייַט צו לערנען ערשטער-האַנט פֿון אַ מאַנשאַפֿט וואָס האט געבויט אַקטיוו און פאַרקנאַסט אַדיאַנסאַז אַריבער אַלע פון די שפּיץ געזעלשאַפטלעך נעטוואָרקס. די פּריזענטערז פֿאַר די וועבינאַר, אַזורע קאַליער, סאציאל מידיאַ אינהאַלט מאַנאַגער און בריאַ סאַליוואַן, אינהאַלט דעוועלאָפּער וועט פאָרשלאָגן שריט-דורך-שריט טריינינג פון די שפּיץ פינף געזעלשאַפטלעך נעטוואָרקס - קרוקס, טוויטטער, לינקעדין, פּינטערעסט, און ינסטאַגראַם. לערן ווי צו נעמען דיין געזעלשאַפטלעך מידיאַ צו די ווייַטער מדרגה און אַנטוויקלען אַ סטראַטידזשיק פּלאַן צו אָנהייבן דרייווינג געשעפט רעזולטאַטן וואָס וועט העלפֿן אייער געשעפט וואַקסן. קאָסטן 49 $ האָבן אַ ספּעציפיש קשיא פֿאַר אונדז? פּאָסטן דיין ינסטאַגראַם שאלות אין די באַמערקונגען ווייטער!
trouvelelamentin.blogspot.com

No comments:
Post a Comment